Resfeber

Nu ska jag gå upp om 4 och en halv timme och jag är inte ens trött, så undrar hur det här kommer sluta :P Allt är iaf klart nu inför imorrn så det är skönt :) vi har fixat lite matsäck och väskorna är packade iaf för min del. Nu ska jag lägga mig och läsa och se om jag kan sova,
Ha det så jätte bra nu när jag är borta kommer sakna vissa otroligt <3 ska försöka slänga in nåt inlägg när jag är där ner men jag lovar inget. Kommer hem den 2 augusti, sakna mig inte för mycke nu ;) GOD NATT SOV GOTT!! ha det så bra i sverige







(Mobilen kommer inte följa med men den är på fram till 07.45 imorrn)

Kommentarer
Postat av: emma

Det hade inte varit fel att vara utomlands nu asså :)

2009-07-26 @ 00:39:30
URL: http://emmaengqvist.blogg.se/
Postat av: TOBBE



God eftermiddag! Hur är det med dig?

Med mig är det bra. ligger 3:a på aktiva listan och jag har haft min blogg i 2veckor från och med imorgon. glad.

men det som gör mig mindre glad är att blogg.se har allvarliga problem.

Händer hos dig?

2009-07-26 @ 14:44:04
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0