godmorgon

idag vaknade jag nästan 12, helt otroligt. Jag brukar inte kunna sova längre än till 10 nu för tiden, men jaja, det var skönt att sova ut lite. idag har jag heller inga planer, men det är ju fint väder, så jag antar att jag kommer va ute på baksidan & sola lite, ska försöka få lite färg iallfall. Imorrn ska jag kanske träffa Fanny, har inte träffat henne på nästsn 2 år nu , tror jag vi räknade ut, usch. Det är väl lite dags att träffas nu då, det ska nog bli kul iallfall. Sen på fredag åker ju linda till bulgarien, om jag är avundsjuk ? skoja inte !
 men snart drar vi ju till göteborg också :] det ska bli mysigt. Efter det kommer jag nog köpa två hamstrar (a) åh, jag har blivit så kär i dom, dom är ju för söta :D.
hursomhelst, nu har jag ingenting mer att säga tror jag , inte för att jag brukar ha det, men.. ja iallfall x'D hejdåå.
KOMMENTERA LITE IALLFALL , så man har något att blogga för. ;D ställ en fråga, eller vad som helst 8D / felicia

Kommentarer
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

2009-07-29 @ 18:30:44
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Heej felicia :)

Du kan köpa hamstrar av min kusin amanda :P för hennes har fått ungar och de är urgulliga :)

pusshej

2009-08-02 @ 07:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0