Goddag

Nu är ju både jessica & linnéa utomlands, då får jag försöka göra lite mer inlägg då, så inte jessica blir besviken x'D , ska försöka komma ihåg varje dag :D ,
idag har jag varit i globen,mamma skulle köpa lite grejer från yves rocher, jag fick också med mig lite duschkrämer, dom luktar väldigt gott måste jag säga :D och så fick jag med mig en liten röd väska också :D , från accent . det är jag nöjd med, nu är det bara en skinnjacka jag ska köpa, det får jag nog innan skolan börjar, om jag har tur. Hm.. i helgen ska jag åka till karlstad, där min bror bor, han fyller nämligen år :D , så nu ska jag göra ett kort till han och min kusin, Therese som också fyllde år för någon dag sedan. Så jag har fullt upp ^^ .
Juste, det blir inget Göteborg för mig & linda på tisdag, det fanns inga tågtider som passade :( , men vi åker nångång i Augusti istället, eftersom hon åker till Bulgarien på fredag.
men nu har jag väldigt mycket att göra, kanske kommer några bilder sen, om jag förstår mig på hur man gör ;O xD
pusshej / felicia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0