:)

Tråkigt väder, tråkig dag.
idag har jag inte gjort någonting, verkligen ingenting. det är så himla tråkigt. städade aldrig rummet igår x'D kanske ska göra det nu idag då, passar ju bra efetersom vädret är som de är. när mamma kommer hem ska vi ut & plocka blåbär iaf x'D , sen ska vi äta kinamat <3 , mums. det blir nog en myskväll hemma idag :) , inge folk är ju hemma typ ? jag vill åka utomlands! gud va skänt de skulle va !
jag ska köpa mig en hamster ! , jag tror de, asså dom är ju faktskt väldigt söta & så är det ju typ de enda djur jag kan ha, eftersom jag är allergisk :( , jag ska iaf tänka på saken, mor & far gick med på't om jag hade den i mitt rum, det skulle ju fnka, men .. dom låter ju så mycke på natten, men aja, jag ska fundera :D , jag har redan kommit på bra namn, svårt att välja bara, hjälp mig ?
per-hammar
Sture
angus
frasse
alfred
ruben
elton
elliott, tuffa namn ? OHJA !
// FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0