blogga,blogga,blogga!

Ja jag ska iaf försöka blogga jätte mycket idag eftersom ni inte får nåt inlägg på en vecka, lr jo kanske nåt om jag hittar nån data ;) Nu har jag typ packat klart det som ska med från mamma, sen är det hem till pappa och packa om väskan så att kläderna som är där oxå får plats. Jag har fixat ipoden det ända som behövs fixas med den nu är att den är fulladdad så att jag kan kolla på film på planet :) jag har även lagt ner ''ljudet av ditt hjärta'' och ''så länge vi båda andas'' så vi får se om jag hinner börja läsa den sist nämda.

Saker som ska göras innan jag åker:
ladda ipoden
leta efter hörlurar
packa ner smink & smycken
duscha
packa handbagage

och massa andra saker som jag inte kommer på nu..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0